Телевизионерът доц. Любо Караджов с авторска книга

Авторът

Авторът

Телевизионерът и преподавател по PR, медии и комуникации в АМТИИ доц. Любомир Караджов издаде авторска книга „Кризисен PR на арторганизации“, чиято премиера ще е в от 17.30 часа, 30 ноември, в Студио 1 на Радио Пловдив.

Книгата ще бъде представена от проф. академик Николай Стойков-композитор и музикален теоретик и д-р Анастас Бадев, преподавател по публична комуникация и PR,  зам. кмет по културата в Община Пловдив в периода 1995-2007 г.

„Кризисен PR на арторганизации“ (издание на АМТИИ, 2015) изследва комуникационните технологии на кризисния мениджмънт в сферата на изкуството. Книгата е определена като  първото по рода си изследване у нас. На основата на приведени 24 примера за автентични кризи в арторганизации от САЩ, Франция, Австрия, Италия, Русия и България авторът изследва особеностите в комуникациите с аудиториите и развива вижданията си за функциите и ролята на PR-специалиста при овладяване на ефектите от кризите в изкуството.

Караджов е работел в БНТ-Пловдив първо като репортер, а после и като водещ на предаването „Бизнесмагазин“ от икономическата поредица „За един милиард“ по Канал1. Бил е автор и водещ е на телевизионните предавания „Винаги в неделя“ (1994-1998), „Стадион (1999-2003), „100%“ (2003-2008).

В периода 2009-2012 е директор на телевизията „Евроком България“ (преименувана на Нова Българска Телевизия –NBT) и  управител на компанията „Евроком България“ ЕООД, която е собственик на телевизия NBT и вестник „Новият глас“.

 

 

Leave a Comment