Повече реклама на земеделските продукти обеща министър Греков
Българската продукция ще бъде по-широко рекламирана от Министерство на земеделието и храните, защото това не е по силите на отделните фирми. Това съобщи министър Димитър Греков по повод българското представяне на Международния салон по земеделие SIA 2014 в Париж пред агенция Фокус.
Изложението започна вчера, на 22 февруари, и ще продължи до 2 март. То е едно от най-големите потребителски хранителни изложения в Европа. Министерство на земеделието участва за четвърти път с национален щанд на България, който през тази година ще е на площ от 62 кв.м. 11 български производители показват продуктите си на SIA. Кои – виж тук.
Според аграрния министър нашите продукти се отличават от останалите, представени на Международния салон по земеделие с това, че притежават много добри вкусови качества, с истинския им неподправен вкус, с който се характеризират. „Голяма част от нашите хранителни продукти са произведени така, че натуралното в тях си личи и смятам, че европейския консуматор оценява това. Затова смятам, че те ще продължат да бъдат търсени не само на европейския пазар“, посочи Димитър Греков. В същото време те все още не са достатъчно разпознаваеми и затова трябва да се работи за по-активното популяризиране на наши емблематични стоки.