Проект за 150 000 лв. ще рекламира меда

Той е внесен от Сдружението за биологично пчеларство, ще представят ценния продукт в пет града

Сдружението за биологично пчеларство внесе проект „Силата на пчелния мед” на стойност 150 000 лв. в ДФ „Земеделие“. Целта на проекта е да популяризира българските пчелни продукти, да повиши консумацията им и да създаде условия за по-добрата им ценова реализация, съобщиха от ДФ „Земеделие“..

Med-PropolisСдружението ще промотира пчелния мед и пчелните продукти в рамките на рекламни дни под надслов „Силата на пчелния мед” в градовете София, Пловдив, Варна, Бургас и Велико Търново. Промотирането ще включва също радио и онлайн рекламни кампании и организиране на пчеларска среща „Бъдещето на биопчеларството” в  Елена. Освен това ще бъдат изработени информационни материали – каталог с рецепти, листовки, детски книжки за оцветяване и хартиени торбички, които ще бъдат раздавани на посетителите.

Проектът трябва да бъде изпълнен до 31 август т.г.

Сдружението е подало документите във фонда в последния ден на приема по мярка А за дейност „Популяризиране на българските пчелни продукти, в това число и произведени по биологичен начин”. Финансирането е по Националната пчеларска програма, в който 50% са национални, а други 50 на сто – европейски средства. В Сдружението за биологично пчеларство участват осемте най-големи пчеларски организации в страната.

Подаването на документи по мярка А от Националната програма по пчеларство за 2014 г. започна на 10 март и изтича днес. Документите се приемат в Централното управление на ДФ „Земеделие” в гр. София. Средствата, отпускани от ДФЗ, покриват разходи за информационни материали, организиране на пресконференции, наем на зали и щандове, провеждане на ежегодната седмица на българските пчелни продукти и празник на биологичното пчеларството, участие в международни изложения и др.

 

 

Leave a Comment