10.7 млн. евро неусвоени за реклама на Програмата за селските райони
Програмата за развитие на селските райони (ПРСР) през 2007-2013 г. е с 10.7 милиона евро неусвоени средства за реклама, които ще останат загубени за бенефициентите. При бюджет от 18.4 млн., изразходваните пари са по-малко от половината – 7.7 млн. Те са предвидени за комуникационна стратегия на програмата и е трябвало да бъдат насочени към информационни и разяснителни кампании, издръжка на централни и регионални офиси, медии, филми, клипове и семинари. Това се вижда от проект на правителството за начина, по който ще се рекламират оперативните програми през следващия програмен период, пише „Преса“.
Ситуацията с рекламата на другите еврофондове показва подобна и дори още по-лоша картина. Едва около една трета от сумарния бюджет за комуникационна стратегия е изразходван. От общо 75.3 млн. евро, оползотворените средства са само 22.9 милиона.