„Капитал“ събира 704 лв. „на стол“ за срещата с министри
Кирил Домусчиев обяснява в интервю защо от КРИБ са отказали да присъстват
Срещата на бизнеса с правителството, организирана за 20 януари от „Икономедия„, ще е без участието на Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България (КРИБ). Това съобщи в интервю за радио К2 председателят на УС Кирил Домусчиев.
„КРИБ не счита това събитие за свое и неслучайно още предходният УС с председател Огнян Донев взе решение да не се участва в това мероприятие на „Капитал”“, обяснява Домусчиев. Решението е било взето с голямо мнозинство. („Икономедия“ е член на КРИБ – б.р.) „За мен това е едно частно мероприятие, от което „Капитал” печели, защото знаете, че се плащат доста сериозни пари за всяко едно място в залата”, продължи той. Домусчиев уточни, че сумата е 704 лева на всеки един стол и това са средства, които се събират от „Капитал”.
Отделно от това събитието ще се спонсорира от фирми, чието лого стои в залата. Традиционно доскоро спонсорството е било от членове на КРИБ. „Софарма” е давала 20 000 лева за едно такова мероприятие, други членове също са давали пари, „Хювефарма” също.
„… Да не говорим, че на преден план излиза марката „Капитал”, а не марката КРИБ, а реално това събитие има доста по-голяма стойност, когато КРИБ участва”, обясни Кирил Домусчиев. Той продължи, че решението е, че КРИБ ще си организира собствени мероприятия и събития със собствена патентована марка и ще даде възможност на колкото се може повече национално представени и местни медии да участват и да го отразяват, защото целта е събитието да е доста по-широко представено, а не да се отразява само от „Капитал”.
От “Икономедия” са потвърдили пред „24 часа“, че КРИБ вече не е партньор на събитието. На тазгодишната среща ще участват други организации – Американската търговска камара, германо-българската търговска камара, френско-българската търговска камара, минно – геоложката камара и асоциацията на софтуерните компании. От медийната група поясняват, че са искали да разширят присъствието на бизнеса като браншове.