Бизнесът вече може да изпраща лични съобщения чрез Фейсбук
Най-голямата социална мрежа в света Фейсбук пусна късно в сряда българско време нова услуга, която позволява на компаниите да комуникират директно с клиентите си чрез лични съобщения. Това е част от опита на социалната мрежа да превърне приложението си за съобщения Messenger в самостоятелна платформа, предава CNET, цитиран от „Инвестор“.
От днес собствениците на корпоративните страници могат да включват бутон „изпрати съобщение“ в своите реклами, които се появяват в лентата. Това ще позволи на потребителите да натиснат бутона и да изпращат съобщения, които са лични. Ако потребител публикува коментар на бизнес страница във Facebook, съответната компания може да изпрати в отговор лично съобщение на потребителя.
Новата услуга е част от опита на технологичния концерн да убеди повече малки и средни бизнеси, особено тези в развиващите се икономики, като Индия, Бразилия и Индонезия, да публикуват реклами на платформата.