На „Цветна пролет“ в Панаира акцентът ще е в декорациите
Акцентът на тазгодишната изложба „Цветна пролет“ в Пловдивския панаир ще е в декорациите за украса на моравата пред дома и в минипарковете на хотелите. От 30 март до 3 април, когато ще се проведе изложбата, освен производителите на цветя и декоративни растения, за пръв път ще представят в по-голям мащаб своите произведения членове на Регионалната занаятчийска камара. Броят на техните щандове ще е два пъти по-голям от миналогодишния, съобщават от панаира. Явлението се обяснява с все по-нарастващото търсене на ръчно изработени предмети за украса на градината.
В синхрон с актуалната тенденция, участниците в „Цветна пролет 2016“ предлагат широк спектър от такива изделия – саксии, керамика, дърворезба, малки пластики. сувенири, изработени от дърво, керамика и метал.
Наред с тях посетителите ще видят традиционни и екзотични цветя, храсти, овошки, семена, разсад и луковици, препарати за растителна защита и торове, градински инструменти и оборудване. Близо 50 производители и търговци участват в „Цветна пролет 2016“.
„Цветна пролет“ отново е част от Дните на семейството, свободното време, хобито и модата, които ще продължат до 3 април. Те включват още: Международна изложба „Природа, Лов, Риболов“ и Изложба на общините, започващи също на 30 март, Европейски панаир на предприятия и кооперации от социалната икономика (от 31 март), Италиански фестивал на красотата и прическата (от 1 април ), международни киноложки изложби (от 2 април). Очакват се над 20 000 посетители заради комбинацията от бизнес и атракции, насочени към широк кръг специалисти и масова публика.