Семинарът на НАЗ като магнит за търговските фирми
Шестият агро семинар на Националната асоциация на зърнопроизводителите (НАЗ) привлича като магнит търговски фирми, които искат да презентират продуктите си пред браншовата аудитория. „За съжаление няма как да включим нови компании, тъй като програмата вече е препълнена. Отказахме на доста фирми и затова ще мислим отсега седмият агросеминар да продължи три, вместо два дни“, съобщи пред АгроПловдив председателят на НАЗ Светослав Русалов.
До края на седмицата или най-късно в началото на идната програмата на агро семинара ще бъде публикувана на електронната страница на асоциацията. В нея са предвидени и лекции на експерти в аграрните науки, някои от които може да са чужденци. Както и в предишни години форумът ще се проведе в бившия Новотел Пловдив, сега Гранд хотел Пловдив.
В дните на събитието НАЗ ще отбележи и юбилейната 10-та годишнина от създаването си.