НАП Пловдив прекратява физическите консултации от 12 март
Приходната агенция призовава данъкоплатците да поддържат електронен и телефонен контакт с администрацията
С оглед динамичната обстановка в страната, свързана с коронавируса, Националната агенция за приходите (НАП) призовава всички свои клиенти да се въздържат от лично посещение в офисите на институцията в цялата страна, освен при неотложност. Клиентите които разполагат с ПИК или електронен подпис, могат да ползват всички предоставяни от НАП електронни услуги на https://inetdec.nra.bg/.
Всички данъчни и осигурителни декларации и справки, както и плащания към бюджета, могат да бъдат извършени онлайн без необходимост от посещение в офис на НАП.
От 12 март 2020 г., временно се прекратяват консултациите с клиенти на място, осъществявани всечи четвъртък от седмицата. За ТД на НАП Пловдив консултации по данъчното и осигурителното законодателство ще се предоставят в приемно време (всеки четвъртък от 14,00 до 16,00 часа.) на следните телефони:
– 032/ 935 770, 032/ 935 469 и 032/ 935 473 – консултации по прилагане на ЗДДС;
– 032/ 935 475 – консултации по прилагане на ЗДДФЛ;
– 032/ 935 467 – консултации по прилагане на ЗКПО;
– 032/ 935 478 – консултации по прилагане на Наредба Н-18/2006 г.;
– 032/ 935 733 и 032/ 935 684 – консултации по прилагане на осигурителното законодателство;
– 032/ 935 707 – консултации по прилагане на ДОПК;
– Писмени запитвания на е-мail: oui16_delov@ro16.nra.bg или деловодството на Д ОДОП Пловдив.
Информация за данъчно-осигурителните изисквания можете да получите на информационния телефон на агенцията – 0700 18 700 или по имейл на електронните адреси за контакт в сайта на институцията – https://nap.bg/page?id=24