Т. Джиков: Работим по 3-годишна маркетингова стратегия за пазар и реклама на виното

Тодор Джиков Трифон зарезанВ момента се изготвя маркетингова стратегия, с хоризонт от три години, за достъп до пазари и реклама на българското вино. „Работи се по създаването на дигитална карта на България, в която ще бъдат включени обектите за винен туризъм. Това е основата, на която трябва да стъпим, за да може секторът у нас да се развива още по-успешно, а страната ни да се утвърди като предпочитана винена дестинация.“ Това заяви заместник-министърът на земеделието Тодор Джиков в Поморие, където присъства на ритуалното зарязване на лозя  на празника Трифон Зарезан.

„Ще маркираме на кои пазари е необходимо да присъстваме, с какво трябва да се съобразим, как и по какъв начин държавата трябва да застане зад винопроизводителите. България има нужда от сериозно присъствие на американския и азиатския пазар. В Европа има много сериозни държави, които произвеждат вино, в същото време инфлацията засегна изключително много европейската покупателна способност.

„Миналото година, лятото, паднаха тежки градушки, и сега с радост виждам възстановени лозови масиви тук, благодарение и на държавата, и на упорития труд на самите земеделски производители“, отбеляза още заместник-министърът.

На присъстващите той пожела здраве, успех и берекет, като ги поздрави за съхранението на традициите в отбелязването на този ден.

Leave a Comment