На 28 февруари изтича срокът за участие в промоции в ЕС и трети страни

промоционална програмаНа 28-ми февруари 2015 г. изтича срокът за включване на сдруженията на производители, преработватели и търговци в програмата за промоции в ЕС и трети страни, напомнят от Министерство на земеделието и храните. 50% от разходите за реклама на земеделски и хранителни продукти се поемат от ЕС, около 30% от българския бюджет и не по-малко от 20 на сто от самите сдружения. По програмата могат да кандидатстват  юридически лица, които са  сдружения на производители или на производители и търговци.


Прочети ощеСдруженията кандидатстват за промоционалните програми на ЕС до 28 февруари

С 39 млн. евро показваме на света вкуса на българските храни

Рекламираме лютеница и мармалади в Русия за 3.7 млн. лв.


 

Финансират се дейности, които са свързани с връзки с обществеността, реклама, организация на обучения, конференции с участието на журналисти и лекари, промоции в магазини и супермаркети, дегустации, организиране на конкурси, публикации в специализираната преса и интернет, участие в изложби, панаири, национални и международни изложения. Целта е да се улесни, както предоставянето на по-подробна информация за съответните продукти, така и тяхната продажба.

 

Leave a Comment